Garancia - visszaküldés

Visszaküldés meghibásodás esetén

Amennyiben a készülék hibája miatt garanciális szerviz igénye van, kérjük jelezze felénk a Garanciális szerviz ikon segítségével. Az Einhell gondoskodik a gépének átvételéről, vagy választhatja a futárszolgálatunkat is, mindkét opció elérhető weboldalunkon. Ez a szolgáltatás teljesen költségmentes Önnek (magába foglalja szállítás, visszaszállítás, javítási és-csereköltségeket), amennyiben a garanciális szervizigénye megfelel a garancális szervizelés feltételeinek.

Kérjük, kattintson a Garanciakezelés gombra, és töltse ki az online űrlapot.

A jótállás nem vonatkozik a nem megfelelő használatból eredő károkra, beleérve a kő, homok vagy por okozta sérüléseket, valamint az ipari felhasználás okozta elhasználódásra, károkra.

Készülék visszaküldése

  • Regisztrálja készülékét online
  • Érvényes garanciális igényekre semmilyen költség vagy díj nem vonatkozik

Útmutató lépésről lépésre

Regisztráljon vagy jelentkezzen be

Hozzon létre felhasználói fiókot vagy jelentkezzen be

Visszaküldés

Regisztrálja készülékét a szériaszám, sorozatszám és identifikációs szám megadásával a Visszaküldési szolgálatással

Szerviz szolgáltatásunk telefonszáma

Einhell termékekkel vagy technikai nehézségekkel kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot kollegáinkkal.

Szerviz: +36 23 920 740

Hétfő - Csütörtök: 08:00 – 16:30

Péntek: 08:00 – 14:00

Futárszolgálat a már nem garanciális készülékekhez

Karbantartás és javítás kényelmesen

Kényelmes javítási és visszaküldési szolgáltatásunkat azokra a készülékekre is kínáljuk, amelyekre már nincs garanciaidő. Az átvétel vagy szállítás költségeit a javítási költséggel együtt Önt terheli.