3 év Einhell termékgarancia

Vegye igénybe ingyenes kiegészítő szolgáltatásunkat

Regisztrálja új Einhell készülékét a vásárlás dátumától számított 30 napon belül, és élvezze a kiterjesztett garancia nyújtotta előnyöket! A garancia meghosszabbítását követően Einhell termékére egy év extra (összesen 3 évnyi) jótállást biztosítunk.

Ez a szolgáltatás kizárólag a következő márkák esetén vehető igénybe: Einhell Red, Einhell Classic, Einhell Car Classic, Einhell Car Expert, Einhell Home, Einhell Expert, Einhell Expert Plus, Einhell Professional. A márkanevet a csomagoláson, a kezelési útmutatóban és a termék típustábláján tekintheti meg.

3, 2, 1... Rajt! Keresse meg Einhell készülékének sorozatszámát a terméken, majd nyissa meg a regisztrációs űrlapot!

Hogyan működik?

Vásárlás és információk

Vásárolja meg Einhell termékeink egyikét, és tájékozódjon a garanciális feltételekről.

Regisztráljon vagy jelentkezzen be

Hozza létre MyEinhell-fiókját, vagy jelentkezzen be egy már meglévő fiókba személyes adatainak megadásával.

Kérvényezze a kiterjesztett garanciát

Regisztrálja Einhell termékét mindössze egyetlen lépésben az akkumulátorgaranciával együtt. Gyorsan, egyszerűen és ingyenesen.

Jótállási jegy letöltése

A sikeres regisztrációt követően letöltheti a jótállási jegyet.

Tovább a kiterjesztett garanciához Regisztrálja új Einhell készülékét az online felületen, és élvezze az extra egy év nyújtotta garancia előnyeit. Jelentkezzen be felhasználói fiókjába, és kövesse az ott leírtakat.

Előnyök

  • Élvezze az Einhell készülékére biztosított egy év kiterjesztett garancia nyújtotta előnyöket
  • Az Einhell Professional készülékeket üzleti ügyfeleink is regisztrálhatják
  • Ingyenes és egyszerű regisztráció
  • A jótállási jegyek bármikor elérhetőek az online felületen

Einhell Professional

Nagyobb teljesítmény, tartósabb megoldások: ezt biztosítja az Einhell Professional. Célunk, hogy olyan funkcióban gazdag, biztonságos és minőségi termékeket fejlesszünk, amelyekkel könnyedén megvalósíthatja elképzeléseit.

Az Einhell termékpalettáján már a professzionális felhasználásra szánt készülékeket is megtalálhatja: ismerje meg az Einhell Professional márkanévvel fémjelzett termékeket, amelyek már nem csak barkácsolás közben lesznek nélkülözhetetlen segítőtársai. A professzionális használatra tervezett készülékek nagyobb teljesítményt, hosszabb üzemidőt és élettartamot szavatolnak.

Mostantól professzionális felhasználók és szakemberek is kérvényezhetik a kiterjesztett garanciát az Einhell Professional termékekre. 

Garanciális feltételek

Az Einhell termékgaranciája 3 év jótállást biztosít az Ön Einhell termékére. A garancia online regisztrációhoz kötött, és a vásárlás napján veszi kezdetét. Ha a terméket nem regisztrálja az online felületen, akkor a garancia a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően alkalmazandó. 

A vásárlás napjától számítva 30 nap áll rendelkezésére az online regisztráció elvégzésére.

Az Einhell garanciális feltételeivel kapcsolatos összes tudnivalót összefoglaltuk Önnek – röviden és egyszerűen.

Nem működik az Einhell készüléke? 

Nem hagyjuk magára akkor sem, ha segítségre van szüksége!

Nyisson egy hibajegyet az online felületen keresztül, és juttassa el hozzánk a készüléket a jótállási jeggyel, valamint a vásárlást igazoló bizonylattal együtt. Minden további információt – amely pl. a hibajegy nyitásával, a postázási címmel és a szervizeléssel kapcsolatos – szervizünk weboldalán olvashat el.

Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon bizalommal szervizközpontunkhoz.

GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)

További kérdései vannak az Einhell termékgaranciájával kapcsolatban? Az alábbiakban összegyűjtöttük az ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket.

Hogyan történik a regisztráció?

A regisztráció pontosan ugyanúgy történik, mint az akkumulátor- és a PurePOWER Brushless (szénkefe nélküli) garancia esetében.
Ha beírja a sorozatszámot és a vásárlás dátumát, akkor már rögtön a folyamat elején megerősítjük Önnek, hogy a készülék regisztrálható-e vagy sem. 

A kiterjesztett garancia kérvényezéséhez az alábbi információk szükségesek.

  • Készülékkel kapcsolatos információk (sorozatszám, vásárlás dátuma) 
  • Személyes adatok (vezetéknév, keresztnév és cím)
  • Kereskedővel kapcsolatos információk (kereskedő neve, számla száma) 

Mennyi ideig regisztrálhatom a készülékemet?

Mint minden más jótállás esetében, a vásárlás napjától számítva 30 nap áll rendelkezésére az Einhellnél is, hogy regisztrálja a termékgaranciát.

Milyen termékeket regisztrálhatok?

A szolgáltatás kizárólag az Einhell következő márkái esetén vehető igénybe:

  • Einhell Red
  • Einhell Classic
  • Einhell Car Classic
  • Einhell Car Expert
  • Einhell Home
  • Einhell Expert
  • Einhell Expert Plus
  • Einhell Professional

Mikor nem érvényesíthető a jótállási igény?

A jótállási igény nem érvényesíthető a típustábla és a vásárlást igazoló érvényes számla nélkül beküldött Einhell termékekre, valamint az Einhell által gyári áron értékesített, értékcsökkentett termékei esetében sem. Az Einhell harmadik félen – beszállítókon vagy magánszemélyeken – keresztül értékesített termékeire nem érvényes a jótállás.

Az alábbi esetekben nem érvényesíthető a garanciális igény:

  • Nem rendeltetésszerű használat, tárolás, vagy nem megfelelő üzemanyagok használata.
  • Megfelelő karbantartás-, ápolás- és kenőanyagok hiánya miatt bekövetkező kopás, és az ennek nyomán kialakuló károk (a motorban is) 
  • Sérülések, amelyek a nem rendeltetésszerű használat, vagy a használat közbeni rendes kopás miatt keletkeztek a készüléken.
  • Sérülések a motoron, amelyek a beszerelési és üzembe helyezési utasítások figyelmen kívül hagyása miatt keletkeztek.
  • Kereskedelmi, kézműipari vagy professzionális célokra használt Einhell Classic vagy Expert termékek esetében (kivételt képeznek a „Professional” márkajelű eszközök, amelyek használhatók ilyen célokra)

Hol található a sorozatszám a terméken?

Általában a készülék típustáblája mellett található az a matrica, amely a vonalkódot és a (7-jegyű és alfanumerikus, vagyis számokból és nagybetűkből álló) szériaszámot tartalmazza.

Telefonon szeretne segítséget kérni?

Műszaki problémával és Einhell termékekkel kapcsolatos kérdéseivel, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. 

+36 23 920 740

Hétfő - Csütörtök: 08:00 – 16:30
Péntek: 09:00 – 14:00
(Ebédidő: 12:00-12:30)