
Az Einhell a BMW i Motorsport Hivatalos Kiemelt Partnere
Az akkumulátorok jövője – a jövő akkumulátorai
Büszkék vagyunk rá, hogy az Einhell a 2018/19-es szezontól kezdve kiemelt partnere a BMW i Andretti Motorsport csapatának az ABB FIA Formula-E bajnokságban. Célunk, hogy a partnerség révén még tovább fejlődjünk, maximálisan kiszolgáljuk felhasználóink igényeit, és ne csak a versenypályán, hanem az akkumulátoros barkácsgépek piacán is bebiztosítsuk a pole-pozíciót. A BMW i Andretti Motorsport szakemberei a partnerség kezdetétől fogva az Einhell maximális rugalmasságot biztosító akkus Power X-Change készülékeit használják a versenyistálló garázsában. Mi a közös a Formula-E autóverseny-sorozat jövőjében és az Einhell akkumulátoros készülékeiben? Mindkettő esetében ugyanaz a három tényező játssza a kulcsszerepet: teljesítmény, állóképesség, hosszú élettartam.
A BMW i Andretti Motorsport csapatfőnöke
Roger Griffiths – Einhell szerszámgépek Formula-E versenysorozatban
A legkorszerűbb kerti- és szerszámgépek vezető gyártójaként a Formula-E bajnokságban is letettük névjegyünket a BMW i Motorsport hivatalos kiemelt partnereként: az itt gyűjtött tapasztalatainkat és a technológiát felhasználjuk a jövő szerszámgépeinek fejlesztéséhez. A közös munka megkezdése óta mi látjuk el Power X-Change szerszámgépekkel a BMW i Andretti Motorsport szerelőit, maximális rugalmasságot és kábelek nélküli szabadságot biztosítva ezzel a versenyistálló garázsában. Az alábbi videóban Roger Griffiths csapatfőnök mondja el, hogy ő és csapata miért elégedett annyira az Einhell készülékek teljesítményével, tartósságával és minőségével. További információk az Einhell és BMW partneri együttműködéséről.

Szerszámgépek bevetésen:
jelentés a versenygarázsból és a boxutcából
Az új BMW iFE.21
Startra készen a 2020/21-es szezonra
Partnerünk, a BMW i Motorsport az ABB FIA Formula-E bajnokság 2020/21-es szezonjának kezdetén bemutatta az új BMW iFE.21-et. A BMW minden tudása és tapasztalata az autó szívében, a továbbfejlesztett erőátviteli rendszerben összpontosul. A BMW Racing eDrive02 konstrukciót a csapat a debütáló szezon futamai során gyűjtött információk alapján áttervezte és a Formula-E futamok speciális igényeihez igazította. A BMW i Motorsport partnereként már nagyon várjuk a következő szezont, különösen az első, Diríában megrendezésre kerülő nagydíjat.
Az Einhell és a BMW i Motorsport
Több mint partnerség



Kulisszatitkok, tények és háttérinformációk
A BMW i Motorsport és a Formula-E világbajnokság
A BMW és a Formula-E világbajnokság
Formula-E: platform a mobilitás jövőjéért
A BMW i Andretti Motorsport a 2018/19-es szezontól kezdve gyári csapatként indul az ABB FIA Formula-E bajnokságban. A BMW iFE.18 és a továbbfejlesztett BMW iFE.21 konstrukciókhoz tervezett új BMW i erőátviteli rendszer segítségével az istálló olyan értékes információkat gyűjt a futamok során, amelyek nélkülözhetetlenek a jövő modelljeinek fejlesztéséhez. Ezeket az információkat nem csak a Formula-E sorozat autóinak fejlesztéséhez, hanem a jövő közútra tervezett elektromos autóihoz - így például az iNEXT-hez is - felhasználják.
A Formula-E világa
Több mint motorsport
Az ABB FIA Formula-E a világ első villanymotor-meghajtású forma versenyautóinak bajnoksága. Az úgynevezett E-Prix versenyeket 2014 óta rendezik meg a világ különböző nagyvárosainak szívében. Az ABB FIA Formula-E világbajnokság célja a közönség szórakoztatásán és maximális kiszolgálásán túlmenően az, hogy megismertesse az emberekkel a fenntartható energiaforrásokban rejlő potenciált, és felhasználja a futamok során gyűjtött tapasztalatokat a jövő elektromos autóinak fejlesztéséhez. Az ABB FIA Formula-E bajnoksága így egyesíti a kiváló teljesítményt a jövő automobil-koncepcióival.
A Formula-E versenysorozat különlegességei
Fanboost
A Formula-E az egyetlen olyan motorsport-versenysorozat a világon, amelyben a szurkolók aktívan befolyásolhatják a futamok végeredményét. A FANBOOST révén a Formula-E szurkolói lehetőséget kapnak arra, hogy kedvenc versenyzőiket előnyhöz, vagyis nagyobb teljesítményhez juttassák a futamok során. A szavazás 6 nappal a verseny előtt kezdődik és 15 perccel a rajt előtt zárul.
Hogyan működik a Fanboost?
Az 5 legtöbb FANBOOST-szavazatot gyűjtő pilóta számára a futam második felében rendelkezésre áll egy 5 másodperces intervallum, amikor extra hátszelet kaphatnak: erre a rövid időszakra a Gen2-versenyautók teljesítménye 200 kW-ról (272 LE) 250 kW-ra (340 LE) növelhető.
